Blog

Følg status på https://www.telenor.dk/kundeservice/drift-og-dakning/driftstatus/tjek-driftstatus/

Netic kan fortsat kontaktes via support@netic.dk

Kl. 20:30 Driftsproblemet er løst og netværk er tilgængeligt igen. Skulle I mod forventning opleve problemer, kan der tages kontakt til Netic vagt.

(Operations issues have been solved)

-----

Kl. 20:00 Arbejde forsat med at løse problemet. Der vil kunne forekomme nedetid.

(Work is ongoing. Downtime may occur)

----

Kl. 19:30: Der arbejdes fortsat på løsning af problem. Der vil kunne forekomme nedetid.

(Work is ongoing.  Downtime may occur)

-----

Kl. 19:00: Arbejde med løsning af problem fortsætter stadig. Der vil kunne forekomme nedetid.

(Work is still ongoing. Downtime may occur)

-----

Kl. 18:30: Der arbejdes fortsat på løsning af problem. Der vil kunne forekomme nedetid.

(Work is ongoing.  Downtime may occur)

-----

Kl. 18:00: Der arbejdes fortsat på løsning af problem. Der vil kunne forekomme nedetid.

(Work is ongoing. Downtime may occur)

-----

Kl. 17:30: Problemløsning fortsætter. Der vil fortsat kunne forekomme nedetid.

(Problem solving is ongoing. Downtime may still occur)

-----

Kl. 17:00: Problemløsning fortsætter. Der vil fortsat kunne forekomme nedetid.

(Problem solving is ongoing. Downtime may still occur)

-----

Kl. 16:30: Der arbejdes fortsat på at løse lokaliseret problem. Der vil kunne forekomme nedetid.

(Work on located problem is ongoing. Downtime may still occur)

-----

Kl. 16:00: Et problem er lokaliseret og der arbejdes på at løse dette. Der vil fortsat kunne forekomme nedetid.

(We have located a problem and are working towards a solution. Downtime may still occur)

-----

Kl. 15:30: Netic arbejder fortsat på at stabilisere netværket. Der vil kunne forekomme nedetid.

Kl. 15:00: Netværket er kørende igen, men der arbejdes fortsat på at stabilisere det. Der vil kunne forekomme nedetid.

Kl. 14:30: Netic er fortsat i gang med at løse problemet

Kl. 14:00: Netic arbejder fortsat på at løse problemet

Kl. 13:30:  Netic har identificeret problemet og arbejder på en løsning

Kl. 13:02: Vi arbejder fortsat på at løse driftsproblemerne

Kl. 12:40: Vi oplever driftsproblemer



MPLS Fejl hos TDC

Netic er blevet opmærksom på at der er MPLS fejl hos TDC siden kl 07:55

Ved spørgsmål til dette - kontakt Netic ServiceDesk

TDC's Driftinformation kan findes på https://erhvervkundeservice.tdc.dk/driftsinformation/driftsinformation

Netic opgraderer Docs og JIRA

Netic opgraderer docs.netic.dk og jira.netic.dk den 12-02-2019 19:00 - 22:00

Begge sites vil være utilgængelige i perioden, og ændringer kan blive rullet tilbage.

NIT-364 - FW Change - Afsluttet

Kl 04:16. Netic har nu afsluttet det planlagte servicesvindue på vores netværk med succes.

Vi er tilbage i normal drift.

NIT-364 - FW Change

Netic har nu gennemført failover og failback med succes.

Vi gennemgår og fejlretter systemer for eventuelle fejl


NIT-364 - FW Change

Vi gennemfører failover test på vores firewall

NIT-364 - FW Change

Vi har skiftet Firewall og er ved at gennemgå alle systemer. Vi forventer at lave failover test senest kl 03:00

NIT-364 - FW Change .

Vi gennemgår fortsat systemerne og genstarter relevante services.

Alt ser fint ud.

Vi har endnu ikke fundet issues 

kl. 04:07

This is fun.

cdfs fadsf sdf

Velkommen til Driftsstatus

Vi arbejder på at lave en ny Driftstatus side

Vi oplæver fsadsd

f

fdsf

adsf

sd