eFor at tilmelde dig vores mailliste, skal du sende en mail til driftinfo+subscribe@netic.dk.


Herefter modtager du en mail hvor du skal bekræfte at du vil tilmeldes.

For at blive fjernet fra maillisten igen, skal du sende en mail til driftinfo+unsubscribe@netic.dk.

Herefter modtager du en mail hvor du skal bekræfte at du vil fjernes.

Se Live Blog Historik her

For os er det vigtigt, at I oplever en så god support som mulig. Derfor har vi her samlet nogle enkle råd. 

Vi registrerer automatisk henvendelser sendt til support@netic.dk i vores JIRA sagshåndteringssystem, og sender automatisk et svar retur til afsenderen med et sagsnummer som reference på den pågældende sag. 

Vi besvarer normalt supporthenvendelser indenfor én arbejdsdag, typisk hurtigere. 

Vores support kan også kontaktes på telefon: +45 9635 4445. 

Vi sidder klar ved telefonen inden for normal arbejdstid. Uden for denne er supporttelefonen betjent af en tilkaldevagt, som kan kontaktes af kunder med 24/7 supportaftaler, og kun i forbindelse med nedbrud. Alle andre henvendelser uden for normal arbejdstid henvises til næste arbejdsdag.

For os er det vigtigt, at I oplev

Her skriver Netic akutte informationer omkring Drift

Viser planlagte Changes og Driftstatus udmeldinger der henfører til eller berører systemer der hostes hos eller er hosted hos Netic.

Viser åbne hændelser (Incidents), igangværende ændringer (Changes) og aktuelle udmeldinger der henfører til eller berører systemer der hostes hos eller er hosted hos Netic.

Viser døgnets afsluttede hændelser (Incidents), ændringer (Changes) og Driftsstatus udmeldinger der henfører til eller berører systemer hos Netic.

<div id=planned_changes></div>
<div id=planned_oprstatus></div>
<div id=open_incidents></div>
<div id=open_changes></div>
<div id=open_oprstatus></div>
<div id="closed_incidents"></div>
<div id=closed_oprstatus></div>
<div id=closed_changes></div>

Disse ressourcer måles ud fra DC3 i københavn. Det er kun Netic der kan se disse status test, og de er kun vejledende.

Netic HjemmesideNetic JIRANetic ConfluenceNetic Mail Relay (SMTP)Axigen Mail server WebMedcom AftalesystemFMK-Online


<script>
AJS.$(document).ready(function() {
loadContent("#planned_changes","https://docs.netic.dk/index.cgi/show/xml2html/?id=netic_planned_changes");
loadContent("#planned_oprstatus","https://docs.netic.dk/index.cgi/show/xml2html/?id=netic_planned_oprstatus");
loadContent("#open_incidents","https://docs.netic.dk/index.cgi/show/xml2html/?id=netic_open_incidents");
loadContent("#open_changes","https://docs.netic.dk/index.cgi/show/xml2html/?id=netic_open_changes");
loadContent("#open_oprstatus","https://docs.netic.dk/index.cgi/show/xml2html/?id=netic_open_oprstatus"); 
loadContent("#closed_incidents","https://docs.netic.dk/index.cgi/show/xml2html/?id=netic_closed_incidents"); 
loadContent("#closed_changes","https://docs.netic.dk/index.cgi/show/xml2html/?id=netic_closed_changes");
loadContent("#closed_oprstatus","https://docs.netic.dk/index.cgi/show/xml2html/?id=netic_closed_oprstatus")          
}); 

function loadContent(divName, Url) {
AJS.$.ajax({
 url: Url,
 success: function(data){
 AJS.$(divName).html(data);
 },
error: function(data){
 AJS.$(divName).html("<center><font color=red>Content not available from Netic JIRA</font></center>");
}
});
}
</script>
<style>
.aui-header-primary li {display:none; visibility:hidden;}
#quick-search {display:none; visibility:hidden;}
</style>
<script type="text/javascript">
    AJS.toInit(function(){
        setTimeout(function(){
            AJS.$("li.post h3.title a").attr("href","#");
        }, 1000);
    });
</script>